SKABER NYT NIVEAU AF UNIKHED

Trademark Living sætter DNA aftryk

Fortid, nutid og fremtid mødes i dette minimalistiske og humanistiske sanseudtryk. Der efterlades rum til betragterens egen tolkning, oplevelse og refleksion. Trademark Living har skabt en genkendelig visuel personlighed.

For 13 år siden valgte TRADEMARK et varemærkende kendetegnende firmanavn. Senere blev markedskræfterne pointeret med LIVING. Nu sættes også form på.

Et fingeraftryk, der manifesterer firmaets DNA – firmaets unikhed. Et ansigt, der afspejler de nye tider, visioner og den konstante forandring, menneskeheden bevæger os i. Uendeligheden og ringene i vandet, der spreder sig, når kundeservice ydes og firmaets spændende med-kant-sortiment tilbydes.

”Trademark Livings visuelle make-over sker primært for at styrke genkendelighed på markedet” siger Jan og fortsætter ”Ikonet er som en uendelig ramme, der danner et sundt grundlag for noget større”. Der er ingen tvivl; vi ønsker med dette brandikon at stå ved, det vi laver – og dem, vi er. Ønsker at vise vores stolthed og unikhed”. 

Den signifikante udvikling bliver tilføjelsen af brandikonet på alle firmaets produkter og emballage i fremtiden. Et både enkelt, ligetil samt rent og sammenhængende printet aftryk.

Living markedet afspejler forbrugerens behov for at ”mit hjem er mit personlige private univers” og ”mit hjem er min tryghed”. Trademark Livings handelsvare er livsstil og livskvalitet. 
Det er oplevelsesøkonomi ud fra bedste motto ”You can – if you think you can”.

Mød Trademark Living og ”ansigtsløftet” på den kommende messerunde AW2019 Hal J stand nr. 7138.

Læs om vores visuelle identitet i den nyeste udgave af 365DESIGN

Besøg vores B2B webshop

 

 

keyboard_arrow_up